Avaliações de De Roti Loods Zaandam

Avaliações recentes

5.0
Alexander
25 junho 2026

De aardappels mogen wel wat langer gekookt worden, de smaak is voor de rest ok

Peter van Assche
24 junho 2026

2 uur voor een bestelling is lang. Dat jullie flauwekul verkopen is erg: Bestelling: 18:50 Jullie zeggen: verwachte levering 19:20 Jullie zeggen: 19:26 koerier vertrekt. Aankomst: 20:53. Jullie doen dus 90 minuten over een afstand van 2 kilometer. Als je even belt prima. Maar voorliegen is niet ok. Geen reclame voor jullie, dit.

Cees
22 junho 2026

Goede kwaliteit, snelle bezorging en de damp kwam nog van het eten. Kortom, heerlijk

Ferry Willemsen
16 junho 2026

De kwaliteit en smaak was erg goed. Iets veel aardappel bij de roti t.o.v. de kip. Bezorging duurde alleen wat lang t.o.v. de mail die gestuurd was. Zal zeker wel weer opnieuw hier iets bestellen.

Gaspar R
15 junho 2026
Harry
14 junho 2026

Het eten was goed van smaak en warm bij aankomst. De bezorging was mooi op tijd. Keurig rotiloods ga zo door.

Dennie
12 junho 2026

Altijd weer super lekker en van een vaste kwaliteit, nooit een teleurstelling.

John
29 maio 2026

Goeie service, iets teveel aardappel ipv groenten/kip

Jan
26 maio 2026

Goed

Glow
20 maio 2026

Super snelle bezorging en heeeerlijk eten! De ketjap kip is zo smaakvol en mals, echt een aanrader. Maar alles is lekker, alleen iets meer kousenband zou gewaardeerd worden vergeleken bij die grote bak nasi ;)

J.Ren
30 abril 2026

Snelle bezorging , roti kip was ruim voldoende , lekkere rotiplaten. Smaak was erg goed.

Carlos
29 abril 2026
Raymond Kisoentewari
19 abril 2026
Marco&Jeannette
19 abril 2026

Lekkerrrrrr 🙏🏻

Azzaoui
9 abril 2026

Was echt heerlijk! Eten smaakte vers, nog lekker heet en snel bezorgd!

Regikauw
29 março 2026

Ik was vergeten om de juiste bezorgtijd in te vullen en dan staat het automatisch op 13.00 uur. Ik heb 24x geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen,maar niet gelukt. Het eten kwam om kwart over 2 al. Dus s'avonds het eten maar opgewarmd. Beetje jammer. Het was wel lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

René Overberg
28 março 2026

Erg lekkere roti lam, keurig op tijd bezorgd

John Mendonca
21 março 2026

Blijft de lekkerste roti

Maikel Jonker
20 março 2026

Altijd lekker

Tony
17 março 2026

Top

Lien
14 março 2026

De rotirollen met gamba's en hete kip waren lekker. Die met gamba's had wat meer saus en smaak mogen bevatten.

Dino
11 março 2026

Beetje teveel olie...als iets minder is..is t prima

Auke Kuipers
8 março 2026

:-) Eten was weer lekker en vroeg besteld en dus lekker optijd. Op naar de volgende keer

Marco&Jeannette
2 março 2026

Heerlijk eten 👌🏻 goede communicatie en best snelle bezorging 🚚 Ik ben blij en heb heerlijk gegeten ✌🏻

Cora Bliek
28 fevereiro 2026

Netjes gebeld dat het een half uur later kwam. Smaak was goed van beide gerechten maar het eten was niet echt erg warm !!!!

Sven
20 fevereiro 2026
Jren
3 fevereiro 2026

Bezorging precies op de aangevraagde tijd , alles was smakelijk en ruim voldoende. Goed warm en de rotiplaten ook zacht en warm. Dit was de vorige keer anders , dus we waren blij verrast.

Lunaatje
25 janeiro 2026

Goed gevuld goede smaak heerlijk

Nancy
16 janeiro 2026

Hebben meer in de omgeving roti gegeten maar deze blijft t beste ,de smaak de inhoud de roti zelf heerlijk!

John Mendonca
10 janeiro 2026

De lekkerste Roti!

Teena
29 dezembro 2026
John Mendonca
28 dezembro 2025

Snelle Bezorging. Overheerlijke Roti. Smaakt naar meer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Michael
24 dezembro 2025
Auke Kuipers
24 dezembro 2025

Super lekker gegeten was de 2e keer, ga er zeker nog een keer bestellen.

Teena
21 dezembro 2025

Sauto was weer top, alleen het rijst een beetje hard. Verpakking kan ook verbeterd worden, want de soep lekt overal (plastic folie misschien onder de deksel door). En 1 sojasausje (bakjes met sausjes en peper zijn wel heeeel karig, anno 20 jaar geleden) 👀 Telo ook weer lekker, maar wel zuinig gedaan met de batjauw. Bezorging was vliegend, zo snel! 😁

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nita
21 dezembro 2025

Het eten is altijd vers en smakelijk.

Nieske
19 dezembro 2025

Het was weer heerlijk!

S
16 dezembro 2025

Altijd heerlijk! Goed van smaak enige plek waar ik bestel!

Raymond Kisoentewari
13 dezembro 2025
Mamman
12 dezembro 2025

Heerlijke gerechten gegeten, snelle service op afgesproken tijd en vriendelijke bezorger.

Teena
12 dezembro 2025

Heeel blij dat de feedback van de vorige bestelling is opgenomen. Dank daarvoor 🙏🏽 Iets aan de late kant bezorgd, maar 👌🏾 as always! Tastes like home 🥰

Raymond Kisoentewari
9 dezembro 2025
Emre
6 dezembro 2025

Alles is top eten warm niet zo lang besteltijd!!!!

Teena
29 novembro 2025

De Nasi kwam in dezelfde formaat als de snack en echt geen goede portie is. Ook in verhouding met het vlees. In de garnalen sambal zitten tevens geen garnalen, maar is Trassie en ook weer de hoeveelheid veel te weinig. Vind het eten superlekker, maar hierdoor niet gekregen waar ik voor heb betaalt, wat ik behoorlijk triest vindt.

M.
19 novembro 2025
Atmodimedjo Myrna
10 novembro 2025

Ik heb nu geen opmerkingen/verbeterpunten, omdat dit mijn 1ste keer is, dat ik bij De Roti Loods heb besteld en het zal zeker niet de laatste keer zijn. De roti was heerlijk. De kip, groente en de rotiplaat, precies zoals ik het gewend bent. Ik heb ervan genoten en zal zeker ook iets anders bestellen. Zal het ook doorgeven aan anderen, die nog niet bij De Roti Loods hebben besteld. Tot gauw en bedankt voor de goede service en bezorging. Top 👍

Raymond Kisoentewari
9 novembro 2025
D
21 outubro 2025
Roti liefhebbers
4 outubro 2025

Het was weer heerlijk

Jarco Sonneveld
16 setembro 2025

Een uur later bezorgen dan beloofd levert geen warme gevoelens op………

R.Joritzaar
13 setembro 2025

De roti was erg lekker, de nasi met kerrie garnalen ook erg lekker. Ik had ook een portie kip saté en vond de kip erg droog. De roti en nasi zeker voor herhaling vatbaar.

Sanne
7 setembro 2025

Omdat wij onderweg vanaf Duitsland besloten roti te bestellen en Google ETA 1741 aangaf de bezorging op 18u gezet. Toen we om 1743 aankwamen stond de bezorger al voor de deur.. dat is niet zo handig. Gelukkig waren we nog op tijd, maar wil u aanraden niet een kwartier eerder dan de gevraagde tijd te bezorgen want als we iets later thuis waren gekomen hadden we de bezorging gemist

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Raymond Kisoentewari
7 setembro 2025
Simone de Ligt
7 setembro 2025

Altijd lekker! Heerlijk van smaak! Niks op aan te merken😉

NS
1 setembro 2025

Lekker eten en top bezorger!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Corina
31 agosto 2025

Was echt genieten weer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Raymond Kisoentewari
30 agosto 2025
Benjamin
28 julho 2025

Heerlijk!

Peter
25 julho 2025

Super lekker, ik had de bami met sate en telo bakkeljauw!! Bezorging was precies zoals vooorspeld.

Rachid
24 julho 2025

Echt heerlijk eten top eten lekker vers

Marcel
23 julho 2025

Weinig boontjes in de roti kip filet Verder goede kwaliteit

Martin van der Kluft
20 julho 2025

Heerlijk 😻

Don Babaubun
11 julho 2025
Don Babaubun
2 julho 2025
Sven
28 junho 2025
Hk
24 junho 2025
Hartog
21 junho 2025

Altijd lekker, warm en snel.

Shoo shoo
21 junho 2025

The best in town..

Hich
5 junho 2025
Sonja
3 junho 2025

Echt onwijs lekker...... Een echte aanrader!!!! Alles keurig verpakt en goed warm.

1234
3 junho 2025

Perfect optijd, warm en mega goede prijskwaliteit.

Kees
27 maio 2025

De tweede keer dat wij roti hebben besteld. De eerste keer was het top, tweede keer viel tegen. De smaak was heerlijk maar het was 2/3 deel aardappel en 1/6 deel kip en 1/6 deel boontjes. De proporties klopten niet.

Hetty
26 maio 2025
Lof
21 maio 2025

Was weer super lekker

Johan
7 maio 2025

Eerste keer besteld eten was warm lekker en genoeg 👍👍

Chaimae
29 abril 2025
A.schmitz
25 abril 2025

Eten was 3 kwartier te laat en het was koud

Milo
8 abril 2025

Was beetje laat maar smaak echt top!

Nouhailla
1 abril 2025
Merel
18 março 2025

Vandaag voor het eerst besteld. Alle roti gerechten waren heerlijk, warm en precies genoeg. Qua bezorging heel klein minpuntje: lekkend tasje. Zeker voor herhaling vatbaar!

Frank
17 março 2025

Exact op het afgesproken tijdstip, goed warm en zooo lekker!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Erics
15 março 2025

Wederom erg lekker en snelle bezorging

JAN
11 março 2025

Wat hebben we weer heerlijk gegeten

Ozdemir
9 março 2025

Super lekker mijn vaste plek

D
1 março 2025
Marcel
24 fevereiro 2025

Voor het eerst besteld. Heerlijk gegeten, bezorging keurig op tijd. Wij gaan hier zeker nog een keer bestellen. Waren erg tevreden.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anoniem
23 fevereiro 2025

Altijd snel bezorgd en lekker eten!!

Ingo
7 fevereiro 2025

Eten was heerlijk, alleen de sate was echt slecht helemaal uitgedroogd. Blikje drinken werd later alsnog bezorgd

Rene
1 fevereiro 2025

Altijd heerlijke roti en snelle eerlijke leveringstijden!!

Ronald
31 janeiro 2025

Duurde bijna 2 uur Eigenaar heeft aangegeven volgende keer korting te geven

Willi
17 janeiro 2025

Overheerlijk en vriendelijke bediening

Patricia
12 janeiro 2025

Was heerlijk de roti en de rotirol. Maar ik vind dat er wel ei in de rotirol kan en niet nog apart moet bij betalen als je die wilt hebben.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Saskia
11 janeiro 2025

Heerlijke roti rollen. Zowel de kip kerrie als de bakkeljauw smaakt erg goed. Bestel hier al jaren.

Rwina familie
3 janeiro 2025

We hebben genoten! Hartelijk dank!

Hendrik
24 dezembro 2024

De roti plaat kwam heel taai aan, puntje van verbetering. Gerechten zijn goed van smaak en niet te droog. Gevulde barra was maar voor de helft gevuld. Broodjes zijn top!

Cynthia
17 dezembro 2024

Eten was heerlijk alleen ze waren mijn Madam Jeanette peper erbij vergeten waar ik wel voor betaald heb

Judith
3 dezembro 2024

Fijne grote porties , teveel voor 1 rotiplaat vinden wij dus we bestellen er altijd 1 extra bij. Bezorging keurig op tijd. We hebben weer genoten.

Peter
25 novembro 2024
Sylvia
14 novembro 2024

Alles was lekker behalve de telo met satésaus. Sommige stukken waren niet gaar en omdat het in de satésaus ligt en in een afgesloten plastic bak zit wordt het slap, De smaak was wel goed!

Jren
15 outubro 2024

Grote portie , we nemen altijd een extra rotiplaat , we hebben weer erg genoten. Lekkere roti kip.